Του Δημήτρη Κάραλη.
Μετά το πέρας όλων των εργαστηριακών αναλύσεων από τα δύο σπασμένα βύσματα της Βαράσοβας, συνοψίζω τα εξής:
Βαράσοβα 2010, βύσμα από ρελέ “Σκορπιού”, μου το εγχείρισε ο Αλέκος Ασημακόπουλος, μηχανισμός αστοχίας: Διάβρωση υπό μηχανική καταπόνηση που οδήγησε σε ρωγμάτωση (SCC), υλικό AISI-303!
Βαράσοβα 2013, βύσμα από διαδρομή “Ψυχώ”, μου το εγχείρισε ο Δημήτρης Σπάρης, μηχανισμός αστοχίας: Διάβρωση υπό μηχανική καταπόνηση που οδήγησε σε ρωγμάτωση (SCC), υλικό AISI-304!
Με εκτίμηση,
Δ. Κάραλης